fredag, september 14

Känner du den här personen?

Den här personen flöt i onsdags morse upp på land i närheten av Varberg. Han verkar inte förstå andra människor överhuvudtaget, och talar endast något som liknar delfinens tvärmongoloida ”språk”. Polisen är mycket förtegen, men säger sig vara säker på att personen ”...är en riskfaktor i vårt moderna samhälle. Och att barnfamiljer och husdjursägare bör hålla sig på avstånd.” En kvinna vi har talat med var på plats när mannen hittades.

Vad är det vi har att göra med här?
– Ingen vet riktigt säkert, men det verkar som att det har seglat upp en blek, självgod navelskådare på vår fina strand.

Har du varit med om något liknande förut?
– Nej, inte direkt. Skulle vara den där gången då vi hyrde "Bläcktrumman" och kräktes ikapp till scenen där nån fiskare agnar med ett hästhuvud.

Ja, just det, den är för jävla ofräsch. Har du sett "Even Dwarfs Started Small" då?
– Nej, vem tror du att jag är? Orvar Motherfucking Säfström?

Nej, jag vet att du är en tant på en strand.
- Bra.

Hursomhelst, den uppflutna navelskådaren, vem ska ta hand om honom?
– Vettefan, det finns väl hem för såna där.

Såna där?
- Såna där jävla satans as som bara flyter i land och låter som delfiner.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart! Tack.

Anonym sa...

Kvinnan verkar vara dåligt påläst då det är Volker Schlöndorff som har gjort pissfilmen.

Anonym sa...

Mannen är ju en Splicer från Rapture!
Ono!

Anonym sa...

Splicer från Rapture?
Jag var helt säker på att detta var en av er. Nu när jag tänker efter är jag fortfarande säker på det.

Anonym sa...

fake.

Anonym sa...

Kul att se Andres Lokko dyka upp igen!