torsdag, augusti 23

Gynning och Berg i öppen konflikt

Sedan lunchtid idag har konflikten mellan Carolina Gynning och Carina Berg trappats upp till en nivå där deras medverkan i TV-programmet Idol kan komma att ifrågasättas.

– Ja, vi är inte säkra på att de kommer att kunna samarbeta som det ser ut nu, säger TV4:s tittarombudsman Janne. Han fortsätter: Jag vill inte peka ut någon men tydligen skall det hela börjat med att någon kallade någon för något och sen skall den ena svarat med att gjort en så kallad blåtutte på den andra. Som svarade med att göra ett så kallat sjömansbröst på den andra. Som i sin tur svarade med så kallade tusen nålar. Och sedan fått motta så kallat hästbett. Ja och sen har det spårat ut från det, som jag fattat det.

Är det något du vill tillägga?
– Ja, jag är mycket glad att jag är den första sedan Fantasinyheters nystart som kan meddela att jag tyvärr inte kan prata längre – för att jag måste in och äta! Tjarrå!

Inga kommentarer: