onsdag, april 25

Kristofer Åström om skräcknatten

Skivaktuella Kristofer Åström utsattes för skräckupplevelse – nu hotas den kommande turnén.

– Jag och Frans (som Kristofer spelade med i bandet Fireside, Reds anm.) höll på och gjorde inget särskilt, vi kanske spelade nåt spel eller så. Super Trumf med lastbilar kan det ha varit. I alla fall så frågade Frans om vi skulle kalla fram Svarta Madame. Jag fattade inte riktigt men hakade på. Så vi gick in på toa och släckte lyset. Och sen sa vi samtidigt "Svarta Madame kom fram!" tre gånger i rad. Sen såg jag Svarta Madame i spegeln! Så stört läskigt! Nu är jag fett skraj och tänker aldrig mer vara uppe när det blir spöktimme. Därför är hela min turné hotad. Jävla Frans.

Kristoffer Åströms album "RainawayTown" finns nu i butik.

5 kommentarer:

Anonym sa...

är det nån ny som börjat skriva den här bloggen?

Redaktionen sa...

Nej – tvärtom!

Mvh

/Redaktionen

Anonym sa...

hahaha!
herre min jävla gud. Tossigt värre!
..GJ!

Anonym sa...

Biggie Smalls, Biggie Smalls, Biggie Smalls.

Anonym sa...

Det är ifs Bloody Mary, Bloody Mary, Bloody Mary. Kababoooobang!