måndag, april 23

Jovan Radomir aktuell med Ap-blogg

SVT:s hallåa och programledare Jovan Radomir är aktuell med nya bloggen och konstprojektet Be The Ape.

– Det stämmer, det är jag som ligger bakom bloggen Be The Ape. Jag vill att folk skall apa sig i vardagen helt enkelt. Kalla det street art, kalla det internet-konst eller bara ett simpelt spratt – det spelar inte så stor roll för mig. Jag vill förändra världen med en apmask och jag uppmanar alla att haka på!

Är det något mer du vill tillägga?
– O, o, a, a, o, o, a, a!
(Jovan Radomir gör ett extremt realistiskt ap-ljud, som nästan låter samplat.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cmon skicka in grejer rå!

Anonym sa...

"En annonym kollektiv konsthändelse i den offentliga rummet", my ass.
Det är väl tockendära viral marketing eller vad di kallart från Grey Goose eller dyilk utrikisk rusdryckstillverkare.