måndag, mars 26

Hallå där Peter Settman som har börjat forska inom flora?

Hallå där Peter Settman som har börjat forska inom flora – vad är det du har gjort egentligen?
– Jo, jag har korsat en tistel och en tusensköna. Jag är ett stort fan av så kallad söt-sur sås och tänkte – Hm, det här borde man kunna använda på andra marknader! Affärsman som jag är så har jag nu korsat en tistel och tusensköna – kan bli ett rätt skönt blommogram, inte sant? "I like you, but not that much!" Och vice versa.

Hur har du korsat dem?
– Jag har planterat dem i den här krukan!

Bredvid varandra i en kruka bara?
- Ja?

Men är inte det mer av ett 'arrangemang' eller kanske en 'rabatt'?
– Måste du vara så jävla negativ?! Fuck off!
(klick)

3 kommentarer:

Anonym sa...

låt killen va

Redaktionen sa...

Anonymous,

Är du hans mamma eller?

Mvh

/Redaktionen

Anonym sa...

mamma... va tarvligt. jag är botaniker och har lärt peter allt jag kan.