torsdag, februari 8

Lasse Brandeby: Jag och Missy Elliot är INTE ett par!

Let's Dance aktuelle stjärnan Lasse Brandeby har i dagarna gått ut och helt och hållet nekat till att han är – eller någonsin skulle varit – tillsammans med amerikanska hip hop-stjärnan Missy Elliot.

– Jag är INTE ihop med Missy Elliot! säger Lasse till Fantasinyheter.

Men... har du någonsin varit ihop med Missy Elliot?
– Nix. Helt felaktiga fakta.

Är ni bara vänner?
– Nej, inte det heller.

Har någon någonsin påstått att du skulle ha varit ihop med Missy Elliot?
– Inte direkt. Nästa fråga.

Är du ihop med August Dvorak, grundaren av dvorak-tangentbordet?
– Nej, det är jag då rakt inte heller. Lyssna nu din lilla fitta, jag är inte ihop med nån annan än min fru. Nu lägger du på luren innan jag kuttar upp dig till små kuber och ger till grisarna. (Klick)

1 kommentar:

Anonym sa...

Han verkar lite hostile den där mannen.