torsdag, januari 18

Ronnie Sandahl missade samtal

När Aftonbladets stjärnkrönikör Ronnie Sandahl kom tillbaka från lunchen för en stund sen, upptäckte han till sin fasa att han hade ett missat samtal på sin mobiltelefon.

– Det var någon som hade ringt medan jag var och åt. Det var från hemligt nummer också, så jag har ingen aning om vem det var, uppger Sandahl.

Ronnie väntade inget samtal under lunchen och lämnade därför telefonen på kontoret när han gick ner för att äta lunch tillsammans med en arbetskamrat.

– Från och med nu kommer jag att bära telefonen med mig var jag än går, säger Ronnie och vädjar samtidigt till Fantasinyheters läsare; "Om det var någon av er som ringde mig från hemligt nummer 12.48 - ring igen!"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur skön som helst!

Anonym sa...

klockren.