måndag, januari 1

Gott nytt år, önskar Amanda Ooms

Hej, Fantasinyheter-läsare!

Det är jag, Amanda här. Redaktionen är ute och ger och får fett på sylen – gott nytt score! som en av dem just faxade in till redax – och jag sitter här med nattpasset som ett annat typometerhjon, som Oísin Cantwell säger ibland. Haha.

Så: Det är ju summeringens:

Jag var ju med i en film 2006.

...och nyårslöftenas tid.

Jag lovar att jag ska sluta säga bitch och ho under 2007, nu gjorde jag det ju ändå och hon är över tre, men ja – det ska jag sluta med genast, men det finns ju så många bitches och hoes där ute men nu ska jag kalla dem vid förnamn istället. Och så ska jag sluta med socker i kaffet eller i alla fall skära ner till fem bitar. Vilket påminner mig om min enda vits:

Tar du sex bitar socker i kaffet?
– Ja.
Varför det?
– För att sju blir för sött.

(Plats för skratt.)

Peace out bro's 'n' ho's.

Love XXX,

Amanda Ooms

Inga kommentarer: