måndag, januari 8

Efva Attling byter personlighet

Smyckesdesignern Efva Attling har gjort succé över hela världen med sina vågade former, och smyckat stjärnor som Madonna, Kylie, och Jennifer Aniston. Men nu är det dags för ett nytt steg i hennes karriär: Att byta personlighet.
– Det ska bli jättespännande. Jag har haft kontakt med Martin Ljung genom ett slags spök-tratt, eller på Kristoffer Poppius Myspace.com, det är lite oklart men det mesta tyder på det senare eftersom Martin lever. Och nu ska jag i alla fall byta till hans personlighet. Kul för Eva också – jag kommer att bli värsta humoristen, haha! "Det var en gång en guuuuuube som bodde i en lådda", sånt material blir det mycket hemma i vår lägenhet. Kul – men kul för oss båda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Fortsätt med era nyheter, jag tycker att alla är mycket underhållande, och det är jag säkerligen inte ensam om.