söndag, december 10

Semikolon tar timeout

Skiljetecknet semikolon har fört en tynande tillvaro sedan han sattes på bänken efter att ha vägrat ställa upp som vikarie för sin bror, kolon. Nu väljer alltså semikolon att ta timeout för att slippa pressen.
– Det ska bli skönt att slippa all den här skiten. Journalisterna är på mig som jävla iglar, alltså! Igår var jag på Teatergrillen med en polare och tro fan att den där Ronnie Sandahl var där och skulle tjafsa om något gammalt skit. Nä, nu åker jag till stugan i Norrland.

Men hur ska vi som gillar dig göra nu då?
– Hur i helvete ska jag kunna veta det? Ge fan i att trycka på min tangent bara. Kör tankstreck som alla andra, det är ju så jävla trendigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hela denna blog är bara en dålig rip off på Shaktars "blubb"-sektion.

Redaktionen sa...

DU är en dålig rip-off på Shaktars "blubb"-sektion.

deeped sa...

Bloggosfären är en dålig rip-off på... äh...