fredag, december 22

Ny DJ-duo irriterar Terry Ericsson

Fantasinyheter har tidigare rapporterat om Terry Ericssons bror Jerry Ericsson och hans flytt till Stockholm. Jerry skulle försöka få jobb som ekonom men enligt uppgifter till Fantasinyheter blir det ett annat yrkesval. När Fantasinyheter försöker nå Jerry Ericsson för en kommentar är det hans bror Terry som svarar.

– Ja, vad fan vill ni?

Vi undrar om det är sant att din bror, Jerry Ericsson, inte alls kommer att jobba som ekonom?
– Nä, det verkar fan inte bättre. Han och Tom Pyl har tydligen startat en DJ-duo under namnet Tom & Jerry.

Vad är din kommentar till detta?
– Jag är jävligt lack, för Tom är från början min kompis och Jerry skulle hit och jobba som ekonom. Jag låter honom bo här och allt. Äh, jag vill inte snacka om det här faktiskt och dessutom måste jag in och äta nu.

Inga kommentarer: