lördag, december 9

The Knife skaffar tydligare roller

Det går bra för The Knife, med syskonparet Olof och Karin Dreijer, men inom bandet finns en groende oro.
– Det stämmer till viss del, säger Olof "DJ Coolof" Dreijer. Vi har alltid varit och hetat The Knife, men sen då? Vårt namn rymmer bara en kniv. Jag sa hela tiden att det var smartare att heta The Knives men Karin var helt oresonlig och när jag förlorat 19 sten-sax-påse i rad gav jag mig.

Nu har bandet tagit kontakt med gestaltterapeuten Lasse Swärd, som ska hjälpa Karin och Olof att reda ut vem som är vad i The Knife.
– Min spontana känsla var att Olof var skaft och Karin egg, men när man börjar rota i det är det inte så enkelt, säger bandets terapeut.

Inforad: I februari ska The Knife relanseras med sina nya roller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vicka jäla näser!!! det sjukaste jag sett!!!?