fredag, december 22

Idol-Erik lägger språkforskandet på hyllan

Fantasinyheter har tidigare rapporterat om att Idol-Erik börjat med språkforskning sedan han kom tvåa i musiktävlingen Idol i TV4. Nu verkar det som att även denna karriär går i kras.

– Gosse, det här var inte min grej! Ibland får man för sig grejer helt enkelt... Jag satt på min kammare och klurade på olika språkliga grejer, jag höll på att bli galen. Och vilken tid det tog! Det gick ganska bra, jag kom på att necessär och necessary har likheter och i necessären har man ju allt som är necessary! Sånt där tycker jag är otroligt häftigt och det var det som drog mig till språkforskandet från början. Känslan när man gör en sån upptäckt, när man ba, shit här är jag, Idol-Erik, ute och bryter obruten mark! Den känslan är otrolig. Helt otrolig. Fan du. Vet du vad. Jag skall inte alls sluta språkforska. Det här är bara början.

Inga kommentarer: