tisdag, december 5

Bengt Frithiofsson nära lösa mordet på Biggie Smalls

Vinkännaren och vinproducenten Bengt Frithiofsson är enligt egen usago väldigt nära att lösa mordet på Biggie Smalls.

- Ja, nu är det nära! hojtar Bengt när vi möter honom på uppfarten till hans gård på Österlen.

Det var för 10 år sedan, strax efter att Bengt nåddes av Biggie Smalls dödsbesked som han bestämde sig för att ta upp kampen på mördaren.

- Jag befann mig i Sydfrankrike, minns jag. Och jag förbannade mig själv att jag inte varit där. Jag kunde kanske gjort något. Vi kunde hittat på något annat än att vara just där. Just då. Men nu är det alltså nära. Jag har lagt alla mina vin-pengar på att lösa den här härvan och jag kommer nog att chockera många med det jag kommit fram till. En programledare från Göteborg, det är allt jag säga just nu. Men allt är så känsligt. Men vi måste stoppa honom innan han dödar igen.

Inga kommentarer: